خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

فروش چیست؟

فروش و بازاریابی, مذاکره نوامبر 16, 2019

فروش چیست؟فروش اصطلاحی است برای توصیف فعالیت هایی که منجر به فروش کالا و یا خدمات شما می شود. اما در دنیای کسب و کار این واژه معنای گسترده تری دارد که موارد زیر در آن تاثیر بسیار زیادی دارد:– منطقه ای که برای فروش محصول انتخاب کرده اید– محصول و یا خدماتی که می […]

261 بازدید کل ، 1 امروز

پیگیری یا سماجت؟

فروش و بازاریابی نوامبر 9, 2019

پنج تفاوت مهم درباره ی پیگیری و سماجت:۱٫ پیگیری بخشی هدفمند از فرآیند بازاریابی و فروش است / سماجت نوعی گیر دادن غیر منطقی به مشتری است. ۲٫ پیگیری همراه شدن بیشتر با مشتری برای رساندن او به تصمیم نهایی است / سماجت روشی برای مجبور کردن مشتری به تصمیم مثبت است. ۳٫ پیگیری ممکن […]

247 بازدید کل ، 0 امروز

آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمی گویند

فروش و بازاریابی سپتامبر 25, 2019

دانلود رایگان کتاب کاریز فروش جهت دانلود کتاب کلیک کنید

310 بازدید کل ، 0 امروز

چگونه افزایش قیمت را به مشتری اعلام کنیم؟

فروش و بازاریابی سپتامبر 23, 2019

مشتری زمان دهید (سراب زمان): منظور از سراب زمان در واقع زمان بین شروع و اتمام فرآیند تولید می باشد تا از این طریق زمان کافی برای ایجاد تغییر در سیستم های اطلاعاتی و همچنین فرصت اجرایی کردن حداقل یک سفارش خرید دیگر از شما با قیمت فعلی را داشته باشند. ۲٫با کسی به عنوان […]

304 بازدید کل ، 0 امروز

ماشین حساب نرخ تبدیل

فروش و بازاریابی سپتامبر 22, 2019

با استفاده از این ماشین حساب نرخ تبدیل و ارزش “نه” هایی را که می شنوید ، محاسبه کنید. جهت ورود به ماشین حساب کلیک کنید

378 بازدید کل ، 1 امروز

فروشندگان حرفه ای چگونه حرف میزنند؟

فروش و بازاریابی سپتامبر 1, 2019

درست مثل اینکه می خواهید پیامی را تایپ کنید. فقط اجازه دارید چند لحظه کوتاه، مختصر ، مفید، هوشمندانه و با زبان بدن مناسب، بهترین نتیجه را دریافت کنید.به حرف زدن مردم دقت کنید. حتما تعجب می کنید!خاطره گفتن، شاخه به شاخه رفتن و مهمتر از همه، سوء تفاهم همه جا دیده می شود.شما چیزی […]

251 بازدید کل ، 1 امروز

مشتری چه زمان خرید می کند؟

فروش و بازاریابی آگوست 31, 2019

مشتری زمانی از ما خرید می کند که بداند دوست او هستیم و منافعش را رعایت می کنیم. برای تحلیل این اصل، باید به نقش های نماینده و یا بازاریاب بپردازیم.هر نماینده می تواند دو نقش زیر را ایفا کند : ۱٫ نقش مشاور ۲٫ نقش فروشنده بر اساس اصل فوق، نقش مشاور اهمیت بسیار […]

219 بازدید کل ، 1 امروز

۳۱ تکنیک برای متقاعد کردن دیگران

مذاکره آگوست 27, 2019

۱٫ همه دوست دارند حرف بزنند ولی گوش کردن، هنر بزرگ‌تری است. با دقت به صحبت های طرف مقابل گوش کنید. ۲٫سخنان او را قطع نکنید. ۳٫ خواسته خود را در ابتدای گفتگو مطرح نکنید. ۴٫با تکرار بعضی ازجملات مخاطب خودتان، نشان بدهید که به صحبت‌هایش توجه دارید و او را درک می‌کنید. ۵٫هنگام صحبت […]

200 بازدید کل ، 0 امروز

با مشتری مردد چه کنیم؟

فروش و بازاریابی آگوست 9, 2019

بسیار پیش آمده که برای مشتری توضیح کامل راجب محصول می دهیم،اما برای خرید مردد است! اگر خریدار گفت بعدا خبر می دهم،همانجا باید پیشنهاد ویژه با محدودیت زمانی بدهیم. مثلا بگوییم اگر تا چهارشنبه خریدتان قطعی شود،این هدیه را هم دریافت خواهید کرد! بدین ترتیب اون برای خرید ترغیب خواهد شد،چون در هر صورت […]

324 بازدید کل ، 0 امروز

  • ماشین حساب نرخ تبدیل

    با در سپتامبر 22, 2019 - 0 نظرات

    با استفاده از این ماشین حساب نرخ تبدیل و ارزش “نه” هایی را که می شنوید ، محاسبه کنید. جهت ورود به ماشین حساب کلیک کنید

  • با مشتری مردد چه کنیم؟

    با در آگوست 9, 2019 - 0 نظرات

    بسیار پیش آمده که برای مشتری توضیح کامل راجب محصول می دهیم،اما برای خرید مردد است! اگر خریدار گفت بعدا خبر می دهم،همانجا باید پیشنهاد ویژه با محدودیت زمانی بدهیم. مثلا بگوییم اگر تا چهارشنبه خریدتان قطعی شود،این هدیه را هم دریافت خواهید کرد! بدین ترتیب اون برای خرید ترغیب خواهد شد،چون در هر صورت […]

  • آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمی گویند

    با در سپتامبر 25, 2019 - 0 نظرات

    دانلود رایگان کتاب کاریز فروش جهت دانلود کتاب کلیک کنید

  • چگونه افزایش قیمت را به مشتری اعلام کنیم؟

    با در سپتامبر 23, 2019 - 0 نظرات

    مشتری زمان دهید (سراب زمان): منظور از سراب زمان در واقع زمان بین شروع و اتمام فرآیند تولید می باشد تا از این طریق زمان کافی برای ایجاد تغییر در سیستم های اطلاعاتی و همچنین فرصت اجرایی کردن حداقل یک سفارش خرید دیگر از شما با قیمت فعلی را داشته باشند. ۲٫با کسی به عنوان […]

  • فروش چیست؟

    با در نوامبر 16, 2019 - 0 نظرات

    فروش چیست؟فروش اصطلاحی است برای توصیف فعالیت هایی که منجر به فروش کالا و یا خدمات شما می شود. اما در دنیای کسب و کار این واژه معنای گسترده تری دارد که موارد زیر در آن تاثیر بسیار زیادی دارد:– منطقه ای که برای فروش محصول انتخاب کرده اید– محصول و یا خدماتی که می […]

Call Now Button