خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

پیگیری یا سماجت؟

فروش و بازاریابی آبان ۱۸, ۱۳۹۸

پنج تفاوت مهم درباره ی پیگیری و سماجت:۱٫ پیگیری بخشی هدفمند از فرآیند بازاریابی و فروش است / سماجت نوعی گیر دادن غیر منطقی به مشتری است.

۲٫ پیگیری همراه شدن بیشتر با مشتری برای رساندن او به تصمیم نهایی است / سماجت روشی برای مجبور کردن مشتری به تصمیم مثبت است.

۳٫ پیگیری ممکن است با عدم خرید مشتری همراه باشد / سماجت مشتری را محکوم به خریدن می کند.

۴٫ پیگیری رفتاری مؤدبانه و محترمانه با درک شرایط مشتری است/ سماجت رفتاری یک طرفه بدون در نظر گرفتن شرایط مشتری است.

۵٫ پیگیری مشتری را اذیت و ناراحت نمی کند / سماجت ممکن است موجب دافعه ی افراطی مشتری بشود.بیشتر مدیران از فروشندگان سمج بیشتر حمایت می کنند تا فروشندگان پیگیر. شما فریب نخورید چون برای بیشتر مدیران سودآوری مهم است و سماجت خیلی از وقت ها منجر به سودآوری نمی شود.

115 بازدید کل ، 5 امروز

  

ارسال نظر

  • ماشین حساب نرخ تبدیل

    با در شهریور ۳۱, ۱۳۹۸ - 0 نظرات

    با استفاده از این ماشین حساب نرخ تبدیل و ارزش “نه” هایی را که می شنوید ، محاسبه کنید. جهت ورود به ماشین حساب کلیک کنید

  • با مشتری مردد چه کنیم؟

    با در مرداد ۱۸, ۱۳۹۸ - 0 نظرات

    بسیار پیش آمده که برای مشتری توضیح کامل راجب محصول می دهیم،اما برای خرید مردد است! اگر خریدار گفت بعدا خبر می دهم،همانجا باید پیشنهاد ویژه با محدودیت زمانی بدهیم. مثلا بگوییم اگر تا چهارشنبه خریدتان قطعی شود،این هدیه را هم دریافت خواهید کرد! بدین ترتیب اون برای خرید ترغیب خواهد شد،چون در هر صورت […]

  • آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمی گویند

    با در مهر ۳, ۱۳۹۸ - 0 نظرات

    دانلود رایگان کتاب کاریز فروش جهت دانلود کتاب کلیک کنید

  • چگونه افزایش قیمت را به مشتری اعلام کنیم؟

    با در مهر ۱, ۱۳۹۸ - 0 نظرات

    مشتری زمان دهید (سراب زمان): منظور از سراب زمان در واقع زمان بین شروع و اتمام فرآیند تولید می باشد تا از این طریق زمان کافی برای ایجاد تغییر در سیستم های اطلاعاتی و همچنین فرصت اجرایی کردن حداقل یک سفارش خرید دیگر از شما با قیمت فعلی را داشته باشند. ۲٫با کسی به عنوان […]

  • فروشندگان حرفه ای چگونه حرف میزنند؟

    با در شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ - 0 نظرات

    درست مثل اینکه می خواهید پیامی را تایپ کنید. فقط اجازه دارید چند لحظه کوتاه، مختصر ، مفید، هوشمندانه و با زبان بدن مناسب، بهترین نتیجه را دریافت کنید.به حرف زدن مردم دقت کنید. حتما تعجب می کنید!خاطره گفتن، شاخه به شاخه رفتن و مهمتر از همه، سوء تفاهم همه جا دیده می شود.شما چیزی […]

بیزینستار | تامین عمده مواد غذایی
Call Now Button